22 січня 2018 року в концертному залі Кам’янського музичного коледжу відбувся концерт лауреата міжнародних конкурсів, викладача Дніпропетровської академії музики ім. М. Глінки Гліба Адлуцького. Програма концерту складалася з творів Клода Дебюссі та Сергія Прокоф’єва.
В першій частині концерту були виконані твори К. Дебюссі : «Образи» (перша і друга серії) та «Острів радості». Виконавець володіє яскравою палітрою красок, необхідних для виконання творів композиторів –імпресіоністів. Складна фортепіанна фактура Дебюссі звучала оркестрово, поліфонічно, демонструючи виразні можливості роялю.
На початку другої частину концерту були виконані «Сарказми» Сергія Прокоф’єва. Сам композитор дав таке визначення цьому циклу : «Иногда мы зло смеемся над кем-нибудь или чем-нибудь, но когда всматриваемся, видим, как жалко и несчастно осмеянное нами; тогда нам становится не по себе, смех звучит в ушах, но теперь он смеется уже над нами». На наш погляд, виконання «Образів» Дебюссі та «Сарказмів» Прокоф’єва дало виконавцю змогу представити дві різні концепції відношення до фортепіанних циклів: колористичність творів Дебюссі та психологічність п’єс Прокоф’єва.
Наприкінці концерту була виконана Соната №8 Сергія Прокоф’єва – одна з найскладніших фортепіанних сонат . Першими її виконавцями були Еміль Гілельс в Москві, Володимир Горовіц в США, Даниїл Юделевич в Києві. За словами Святослава Ріхтера :«Из прокофьевских сонат она самая богатая. В ней сложная внутренняя жизнь с глубокими противопоставлениями. Временами она как бы цепенеет, прислушиваясь к неумолимому ходу времени. Соната несколько тяжела для восприятия, но тяжела от богатства — как дерево, отягченное плодами».
Глібу Адлуцькому вдалося передати психологічну глибину та гібридність прокоф’євських образів,а вміння управляти музичним часом сприяло створенню монолітної форми цієї сонати-роману.